Tallers participatius de memòria fotogràfica, oberts a tothom. Busquem imatges i testimonis de vivències personals al Park Güell: jocs, festes, vida quotidiana, treball, esport, cultura, activitats socials i polítiques, i tot allò que les fotografies familiars conserven i expliquen. Vols participar amb les teves fotografies?
Amb motiu del Centenari del Park Güell 2026 i de la celebració de l’Any Gaudí, es prepara l’exposició “A recer del Park Güell”, a la plaça de la Natura, on les fotografies en seran protagonistes.
L’exposició vol mostrar el paper del Park Güell en la vida social i ciutadana, des dels seus inicis com a espai privat cap al 1900, la seva obertura com a parc públic l’any 1926, fins a l’actualitat. Tot i l’existència d’arxius fotogràfics importants, la memòria col·lectiva del Park Güell no es pot entendre sense les fotografies, des de la perspectiva domèstica i familiar, fetes pel veïnat i persones visitants al llarg del temps.
Per aquest motiu, dijous 5 i 26 de febrer de 17.30 h a 19.30 h tindran lloc els tallers participatius de memòria fotogràfica al Casal de Barri Cardener.
Si tens fotografies del Park Güell, aquesta memòria també és teva. Comparteix-la!
